Amanda in Maleisië!

Here I am!

Lieve allemaal!

Ik ben der! En wow wat is het hier toch mooi allemaal!

De eerste dag heb ik mezelf nog wel even afgevraagd: 'Waarom ben ik hier aan begonnen, ik altijd met mn stomme ideeen!' Maar ik kan nu al zeggen dat dit een ervaring wordt waar ik geen spijt van ga krijgen! Mijn kamer bevindt zich in een prachtig appartementen complex vlak bij het centraal station, en mijn kamer en ons balkon hebben uitzicht op de beroemde Petronas-Towers! Woon hier met hele gezellige huisgenootjes, 4 Nederlandse meiden, waarvan ik al met 1 twee dagen de stad ben gaan verkennen.

Een gigantisch aantal indrukken dat deze stad op me achterlaat! Een groot verschil is duidelijk zichtbaar tussen de 'gewone' maleisen en het moderne stadsgedeelte, waar de shoppingmalls (!) groter zijn dan ik ooit had kunnen dromen en alles blinkt en glimt alsof hun leven er vanaf hangt! Daar hebben we dan op de eerste dag ook al even mooi wat rond gekeken. Vanmiddag zijn we eerst chinatown gaan bekijken. Echt, daar kom je oren, ogen en neuzen tekort om alles in je op te kunnen nemen. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel namaak artikelen bij elkaar gezien! Daarna zijn we maar snel weer naar het luxe winkelcentrum KLCC gegaan (onder in de petronas-towers) om ons weer even te goed te doen aan alle echte merken en de luxe die zo'n megamall met zich mee brengt.

Morgen zal ik samen met mijn huisgenootje even op onderzoek uit naar wat betreft de juiste route naar onze stageplaatsen met de metro. En woensdag is het dan zover, dan ga ik mijn nieuwe collega's ontmoeten tijden een bedrijfsdiner. Nu eerst maar even lekker slapen, want het is hier nu middennacht en die warmte maakt je best moe!

Tot snel! Amanda

Owja, de foto's van mn eerste week staan op http://www.facebook.com/album.php?aid=471525&id=601575463&l=70d1198deb

Reacties

Reacties

loes

Hey Amanda,

Goed te lezen dat de energie weer stroomt en dat je tot nu toch echt geen spijt hebt! Bruine toet op doen in plaats van de witte neus van zaterdag! Veel plezier! Tût van ons

Linnie

Armanie :D! Het klinkt echt geweldig. ben echt trots op je en heel blij voor je. Geniet! We skypen gauw :D! Mis je nu al ;)!

Carmen

Hoi meis!

Super dat je eerste indruk zo goed is!! Vind het erg leuk voor je! En ik moet zeggen, met je verhaaltje schrijven gaat het tot nu toe nog goed ;) Heel veel plezier en we contacten!!

Kussie

Florence

Hee Aman!

Klinkt super luxe die winkel centrums!! Heb je nog iets gekocht of is het super duur? Echt stoer dat je daar nu zit! Ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier bij het bedrijfsdiner!

Liefs florence

Grietje

Ik ben blij dat je goed aangekomen bent. Uit je verhaal blijkt dat je het naar je zin hebt en dat het contact met je huisgenootjes ook goed is. Harstikke mooi. Nou Amanda veel plezier en we horen weer van je. X grietje

Suzanne

Lieve Aman,

Goed om te lezen dat je het nu al naar je zin hebt. Geniet van alles wat je daar doet, want voor dat je het weet zit je alweer in het koude Nederland. Pas goed op jezelf en we lezen snel weer een verhaaltje van je.

Liefs Suzanne

cisca

dat hoort in iedergeval goed
je eerste indrukken
xcisca

ien

Lieve nicht,
geweldig wat je daar allemaal gaat meemaken, we blijven je volgen. Liefs Cees en Ien

Ger

Klinkt allemaal heel goed! Veel succes woensdag op je eerste stagedag! Liefs

Eddy

Doe mij even een Rolex, een Cartier is ook goed.

Andy

Hé schattig bikkelig nichtje van me.

Stoer hoor daar in dat prachtige land alleen zo ver van huis, als ik nog tijd heb kom ik bij langs XXX Andy

Eddy

Maar dan wel platina.

Jolanda Coehoorn

Heee Aman!
Jeetje zeg, wat stoer.. Klinkt echt nu al helemaal top!
Leuk dat je zo snel een verhaaltje hebt geschreven..
Goh wat klinkt Denemarken dan ineens suf! Haha. Maar komt ook vast goed!
Succes met je eerste stage dag en succes met alle mooie indrukken verwerken.. Zal allemaal wel even wennen zijn! Super tof dat je daar nu gewoon ook echt bent..
Veel liefs Jo

Mirte

Joehoeee vriendinnetje!!
Wat super man, ben echt blij dat je het nu al naar je zin hebt! Geniet er van, in dat shoppingwalhalla van je. haha.
Maar vooral van die totaal andere cultuur en mooie dingen die je zult meemaken en zien!
succes woensdag!! dikke kusss

Anita

Amandelaaaa!

Wat vet zeg.. ik ben zo jaloers!.. En het kan toch niet dat we elkaar straks mislopen in Februari!..Haha.. Ik wil eerst al je verhalen horen.. maar zal je site in de gaten houden.. en pff.. die shopping malls! Vet he.. Daar heb ik ook genoeg rondgesnuffeld..haha..
Meis..geniet ervan!!... En succes met je stage...

Veel liefs Anita..
En groetjes van Jan, Marian en Hendrik!

Decy Bruinsma

Wat gaaf dat je dit doet. Lijkt mij een prachtige ervaring.
Leuk, jouw reisverhaal, nu op naar het volgende.......
Succes met je stage en geniet er met volle teugen van.
Pas goed op jezelf!
Veel liefs en knuffels,
Decy

Sandra Schreuder

Heee Aman!

T klinkt allemaal echt super! ben best wel een beetje jaloers!;)
zit je daar nu nog in de ramadan? of is dat al afgelopen!T suikerfeest is beter:P

Ben blij dat je je plekje een beetje hebt gevonden! en ik kijk uit naar de nieuwe verhalen!!

Dikke kus Sandra

Johno

Welcome to Asia! Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!