Amanda in Maleisië!

Goodbye beautiful Kuala Lumpur!

Met nog precies 1 week in Kuala Lumpur, leek het me tijd voor mijn laatste verhaal… Jeetje, wat is de tijd snel gegaan, en wat heb ik t geweldig gehad hier! De komende week gaan we, met alle Nederlanders, nog even goed genieten, leuke feestjes houden en iedereen die we hier hebben leren kennen nog even zien! Een drukke, maar zker super gezellige week gaat het worden dus! En omdat ik nu al weet dat ik geen tijd ga hebben om een verhaal te schrijven dan, wordt dit dus mijn laatste verhaal voor ik weer naar Nederland vertrek!

Even zien, waar was ik gebleven… Owja, mijn mooiste trip van allemaal: Perth, Australie! De dag voor kerst ben ik vanuit KL die kant op gevlogen om daar bij mijn familie (tante van mijn moeder) de feestdagen te vieren! Echt geweldig gehad, met een echte Australische kerst, met mijn geweldige familie, de nodige Aussie BBQs en na kerst een tripje naar Lancelin. Daar hebben we met Kam, mijn nicht, haar 4wd de duinen en het strand onveilig gemaakt! Na die drie dagen zijn we naar de Pinaccles geweest, erg bijzonder om in een woestijn zomaar in eens grote stenen te zien staan! Daarna heb ik 2 dagen bij de tante van mijn moeder gelogeerd, en de nodige familie fotos en herinneringen opgehaald. Heel apart hoe snel familie die je nog nooit hebt ontmoet zo vertrouwd kan voelen! Ze hebben me ook nog meegenomen naar Perth zelf om daar de stad te gaan bekijken vanuit Kings Park, welke ik op mijn een na laatste avond ook nog met mijn moeder haar neef ben gaan bekijken bij nacht, erg mooi! Met oud en nieuw ben ik met mijn nicht naar een mooie openlucht club geweest en een super feest gehad om het mooie 2011 in te luiden, echt leuk om dat eens niet met handschoenen en sjaal om te moeten doen! Kortom, 10 dagen waren veel te kort, en ik kan niet wachten tot ik weer eens die kant op kan!

Het weekend daarna maar lekker rustig aan gedaan, want een volgend, en tevens laatste tripje zat er die week daarna alweer aan te komen! SINGAPORE! Hier ben ik vorig weekend met Viri, Vera en Diana geweest en hebben we in 2 dagen zoveel mogelijk van de stad gezien! Dat begon op de eerste dag met t super mooie Marina Bay Sands Hotel, waar een zwembad over drie torens heen is gebouwd, echt heel apart! Daarna zijn we op een bus gegaan naar Orchard Road, de langste winkelstraat ter wereld als we ze mogen geloven, nou daar zitten 4 meiden wel goed dus! We hebben onze dag afgesloten met een nachtelijke River Cruise, en daarna een locaal diner. De tweede dag zijn we begonnen op t mooie Santosa! Een eiland voor de kust van Singapore, waar ‘all the fun’ te vinden is. Dus dan doen we t ook maar meteen goed en zijn we met de kabelbaan der heen gegaan! S middags zijn we naar t mooi Asian Civilisation Museum gegaan, waarna we na zonsondergang de hoogste toren op mochten (via een van onze medestudenten!) om de stad bij nacht te zien! Na een dinner aan the Riverside, was t helaas al weer tijd om terug te gaan naar KL.

Afgelopen week was aardig druk met mn verslagen, maar woensdag avond hebben we even een goed feestje gemaakt met de leukste collegas die je je maar kan wensen: DE MIJNE! Met Vera en Joanne (mijn huisgenootje en haar collega) zijn we met Jason, Jason, Joe, David en David op stap geweest in The Opera. Echt, wat een super avond, en dat ga ik zker ook missen hier! Aankomende week gaan we daarom nog maar even 2 keer stappen met een grote groep!

Net mijn koffer al zo ver mogelijk ingepakt, want daar is volgende week zker geen tijd voor! En dan wordt het toch wel echt hoor! Nog maar 8 daagjes, en dan gaan Marijn en ik samen weer terug! 30 januari om 12.45 sta ik dus weer met 2 voetjes op Nederlandse bodem. Met gemengde gevoelens gaan we deze laatste week in, want wat was t hier leuk en wat gaan we het hier missen! Maar… we hebben ook zin om iedereen weer te zien!

Ik ga nog even mega goed genieten en super goeie feestjes vieren en zoals Joanne zegt: Zaterdag… Janken op t vliegveld! Ik zie jullie allemaal volgende week! Lieve iedereen, ik vond het super dat ik steeds van die leuke reacties kreeg op mn blog en mn fotos, alle leuke kaartjes die ik heb gekregen en de mailtjes en facebook berichtjes! Thanx, en tot snel!

KUS UIT KUALA LUMPUR!!

Reacties

Reacties

Marrit

Lieveling!
Volgens mij is de tijd echt omgevlooooogen daar! Geniet lekker van je laatste superdrukke week en al het mooie om je heen! We hebben nog contact voor ik wegga.

Veel liefs Marrit.

jolanda

Jeetje zeg echt je laatste weekje! Leuk verhaal zeg, veel belevenissen. Heel veel plezier de laatste week! Tot snel. Liefs jo

ien van drie-ten brink

He, lief nichtje, voor jou heel jammer dat het er op zit, voor ons heel fijn dat je weer terug komt, maar ik zal je verhalen wel missen, tot gauw en een hele goede reis terug.
xxx ien en cees.

cisca

je kan nu aftellen
geniet nog maar een paar dagen
xxxcisca

Agaat

Faam!

Wat ongelooflijk dat het nu alweer bijna voorbij is! Die vier maanden zijn voor jou, maar ook voor ons, door Jip, omgevlogen. Dat is een goed teken, toch? Je hebt heel wat beleefd daar en het was voor ons echt genieten om je enthousiaste verhalen te lezen. Heerlijk dat je weer thuis komt. Kan niet wachten om je aan Jippe voor te stellen... Heel veel plezier nog deze week. Zal wel weer moeilijk zijn om daar van iedereen afscheid te moeten nemen, maar het vooruitzicht om iedereen hier weer te zien zal veel goed maken, denk ik. ;-)

Pop, tot heel gauw. Mare en Maeve tellen de dagen af aan de hand van een zelfgemaakte kalender. Ze zijn je niet vergeten, hoor!

Grietje

Hallo Amanda,

Geniet de laatste week nog even, wat is het snel gegaan. Ik wens je goede terugreis en zie je dan! X Grietje

Florence

Hee lieve Amanda,

Fijn om je verhalen te lezen!! Geniet lekker van je laatste
weekje en ga lekker helemaal los! Hele goede terugvlucht en hoop je snel te zien wanneer je terug bent.

Dikke zoen flo

Mirte

Heee sexy girl from KL!!
Ik heb genoten van je laatste verhaal, en heb al helemaal zin om alle verhalen uitgebreider in Nederland te horen volgende week!
Geniet deze week nog even extra hard!!! Ga HELEMAAL LOS!!! hele dikke kus en knuffel! Mirte

Linda

ik mis je amannnn, je komt zondag alweer terug.
mooi laatste verhaal geschreven.
heb je zoveel te vertellen ;) wat ik nog allemaal niet heb verteld, maar dat komt volgende week wel in real life :D whaaaaaaah!
dikke lik van linnnn en een knuffel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!